Klecha sadysta

Ksiądz proboszcz Dariusz Drzewiecki z parafii Podwyższenia Krzyża Świętego w Jeruzalu Skierniewickim prowadzi na Facebooku stronę „Jeruzal Jeruzal”.

Rzymskokatolicki duchowny zamieścił na niej zdjęcie kabla i następujący opis:

Drodzy rodzice młodzieży biorącej udział w strajku kobiet i demolujących mnie publicznie… Chcę Wam przypomnieć, że tym kablem możecie przywrócić Waszemu dziecku ustawienia fabryczne”.

Skandaliczna wiadomość ks. Drzewieckiego szybko została usunięta przez administrację FB. Wiele osób ponadto zwróciło uwagę na zachowanie księdza. Duchowny, pomimo tego, postanowił jednak dalej prowokować internautów.

Niestety mój wpis o kablu został usunięty przez facebook…musiałem też zablokować komentarze bo pisało do mnie zbyt dużo dziewczyn… a ja absolutnie nie szukam żony… A więc dziękuję za darmową reklamę…” – napisał.

Uff zmasowany atak na mnie. Godzinę blokowałem lewicujących przyjaciół… Nie odebrałem dziesiątki telefonów… Przypisywanie mi chęci bicia dzieci jest fałszem, gdyż dzieci nie chodzą na strajk kobiet. A jeśli nawet to przecież nie demolują mienia. Powtarzam raz jeszcze to była firma czarnego humoru, za który biorę pełną odpowiedzialność. Ps. Dla mnie obrona życia jest ważniejsza od Kapłaństwa. To prawda. Dla walki z aborcją czyli morderstwem poświęcam swój spokój bo za pszeniczne ziarno prawdy trzeba płacić” – dodał.

Złożenie zawiadomienia w sprawie publicznego namawiania do przestępstwa przez księdza zapowiedział Ośrodek Monitorowań Rasistowskich i Ksenofobicznych.

Na lata po pandemii i kryzysie rząd szykuje Nowy Polski Ład. Ujawniono już założenia projektu. To mieszanka starych i nowych pomysłów w obszarach, w których PiS dramatycznie zawiódł. I jeszcze więcej “patriotyzmu”

Analiza „nowego polskiego ładu”, który jest chciejstwem >>>

 

Dodaj komentarz